top of page

FAQ aan de kleermaker

Hoe dien ik mijn reparatie in?

Door op contact rechts bovenin te klikken, kom je uit op een mailformulier. Daarin kun je aangeven wat je wil laten repareren, kun je foto's van je reparatie toevoegen en natuurlijk vragen wat de kosten voor je reparatie zullen zijn.

Kun je uit de voeten met het antwoord van je kleermaker, dan maak je samen een afspraak.

De kleermaker komt bij je langs, pikt je reparatie op en kan wanneer nodig bij je opmeten wat er moet worden aangepast.

Na een week krijg je bericht van je kleermaker, maakt een afspraak met je om je reparatie weer bij je af te geven en stuurt je meteen de rekening.


Hoe werkt het als ik niet in Utrecht woon?

Ook dan helpen we je graag. Weet je wat er loos is met je kledingstuk en is het niet meer nodig om nog wat door te passen? Dan kun je je reparatie versturen naar het postadres van De KleermakersWerkplaats:

Daendelsstraat 15

3531 GA

Utrecht.

Wil je graag dat je kleermaker bij je komt doorpassen? Dan komt deze naar je toe. De kosten die daarvoor worden gemaakt worden bij je in rekening gebracht. Maar die zullen we vooraf met je bespreken.
 

Wat als ik niet tevreden ben met mijn reparatie?

Waar gewerkt wordt, worden foutjes gemaakt. We gaan met liefde met je trouwe kledingstuk om, maar kan het altijd zijn dat we iets repareren, maar deze niet stand houdt. Of dat we je kledingstuk innemen en daarna blijkt dat er toch nog iets meer af kan.

Geen probleem! Als je ons binnen 2 weken na het in ontvangst nemen van je reparatie op de hoogte brengt dat er nog wat aan gesleuteld kan worden, herstellen we het met liefde. Kost je verder niks, gaan we zo snel mogelijk mee aan de slag.

Wil je meer weten over het aanleveren van je reparatie? Over onze leveringsvoorwaarden of over de privacy policy?

Die vind je hier!

bottom of page